Re: ext2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 18:51:49 MET DST

On Fri, 14 May 1999 09:04:33, zawada_at_if.uj.edu.pl (Michal Zawada)
wrote:

> A'propos vfat'a. Mam 3 systemy - os2, w95 i linux ladowane z boot
> manager'a. Partycje z OS i w95 sa obie ustawione na c:, tak, ze jezeli
> jedna z nich jest aktywna, to druga jest zaslonieta. Ma to dobre strony,
> bo w95 nie grzebie mi po nie swojej partycji. Tylko jak mam zobaczyc
> partycje vfat'owa spod os'a ???

        Jeżeli to jest partycja podstawowa, to jej nie zobaczysz, bo OS jest
porządny i aż tak BIOS-u nie omija. Proponowałbym Ci wydzielenie
odrębnej partycji (rozszerzonej) na dane, sformatowanie jej pod FAT -
WinDOS sam ją przerobi na VFAT-a - i zainstalowanie VFAT.IFS w OS/2.
Choć np. u mnie obniżył on stabilność systemu (FC zawieszał system
podczas bezpośredniego kopiowania z ZIP-a/EXT2 na HDD/VFAT.

--
Pozdrawiam,
Jan.