Re: ext2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 13:16:16 MET DST

In article <D3MQupW2PhbK-pn2-rzgEZyLdyER3_at_z4astro.ifj.edu.pl>, Sławomir
Stachniewicz wrote:

>Ten z Hobbesa tez obsluguje w trybie RW - tyle, ze potem
>przy starcie Linuxa jest "check forced" ("maximum mount
>count exceeded" albo cos w tym stylu) - mimo dodania
>opcji -no-auto-fsck .

Pomieszanie z poplątaniem. Ten z Hobbesa to jest driver do ext2 pod OS/2 a
kolega się pyta o driver do HPFS pod Linuxa. A co do niego to rzeczywiście jest
czech co napisał taki driver. Nawet jakiś tydzień temu dawałem namiar na grupie
ale mogę podać jeszcze raz, tym bardziej że adres jest na tyle dziwaczny że
przez żadną przeszukiwarkę się go chyba nie znajdzie:

http://artax.karlin.mff.cuni.cz/~mikulas/vyplody/hpfs/index-e.cgi

Z URL-a wniskuję że to ten Mikulas tego drivera "vyplodil". :-)

P.S. Ja cały czas korzystam z tego drivera i działa bardzo dobrze.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Don't fix it if it isn't broken"