Re: ext2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 10:56:10 MET DST

On Wed, 12 May 1999 18:52:25, "Piotr ,,Neevor'' Bochaczyk"
<piotrb_at_mops.uci.agh.edu.pl> wrote:

> Jest, dziala bardzo dobrze. RW. Do sciagniecia z hobbesa.
> Acha, nie obsluguje linkow do plikow i wydluza start linuxa.
> Dysk jest z jakiegos dziwnego powodu sprawdzany na bledy, ale to pikus.

        Jest to opisane w manualu: standardowo (można to wyłączyć) jest
ustawiana flaga wymuszająca wykonanie kontroli partycji. Takie
security na wypadek, gdyby driver poszedł w malyny.

        A tak przy okazji: driver VFAT (vfat_003.zip) wykorzystuje wspólne
moduły z EXT2_240, co pozwala na skorzystanie z EXT2 po doładowaniu
jednego filtra. U mnie jednak (WARP 4 PL, fix 6 UK, EXT2 tylko na
ZIP-ie, VFAT na HDD0) okazało się, że kopiowanie pliku z ZIP-a (ext2)
na partycję vfat powoduje zablokowanie systemu. Kopiowanie "na raty",
poprzez inną partycję przechodzi OK. Czy ktoś się z tym zetknął?

        I druga sprawa - wcześniej nie wiązałem tego z tymi akurat driverami,
ale mi co sekundę miga lampka dysku twardego. Monitor VFAT-u
wyświetlał mi w tym samym rytmie jakieś długaśne komunikaty, których
nie udało mi się przeczytać, bo zanim przewinąłem komunikat, to
pojawiał się nowy i musiałem od nowa przewijać. A do tego wyłączyłem
VFAT w związku z kłopotami opisanymi powyżej. Czy ktoś się zetknął z
czymś takim?

--
Pozdrawiam,
Jan.