Re: Zawieszanie Warpa cd. [bylo: Pliki *.chk ?]

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 29 Apr 1999 - 12:20:01 MET DST

<...>
>Hmm, to że nie udało Ci się zainstalować systemu na HPFS oznacza, że coś
>jest nie tak prawdopodobnie gdzieś od strony sprzętowej i to coś ujawnia
>się teraz na FATcie tymi zwisami. System MUSI się dać zainstalować na
>HPFS. Może masz jakieś niezbyt dobre pamięci, albo zbyt je wyżyłowałeś
>(inna sprawa, że 16 MB to trochę mało. Gdyby choćiaż 24. Osobiście
>używałem przez pół roku warpa na 486 DX2 i 16MB ram. Jednak później
>dokupiłem 16 i różnica była wyraźna). Spróbuj ustawić w setupie
>waitstates na jakąś wysoką wartość albo wręcz załaduj wartości "Default
> [...]

Dalszy ciąg problemu z zawieszaniem: Wymieniłem pamięć ram i ... nic dalej
się zawieszał, wymieniłem również procesor i ... również żadnych rezultatów,
zmieniałem ustawienia karty graficznej i znowu nic. Czy komuś już się
zdarzały
takie rzeczy, czy tylko ja mam takie problemy?

Dość już poddenerwowany i tracący cierpliwość Shakul