Re: CD PROBLEM

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 20:16:11 MET DST

Marek Wojciechowski wrote:

> Bzdura :)
>
> A powaznie to wyglada na to, ze moze to byc uzaleznione zarowno od
> CDFS jaki np. konkretnego sprzetu czy jeszcze tam czegos.
>
> Osobiscie mialem kiedys taki problem, ze z wielosesyjnych CDkow
> widoczna byla tylko jedna sesja. W moim przypadku pomogla instalacja
> najnowszego wowczas CDFS (wcale nie jouliet. To calkiem inna sprawa)
> ktory, o ile pamietam, wzialem wowczas z FP35.
>
> Tak wiec najpierw radzilbym sprawdzenie tego sposobu, a dopiero pozniej
> szukanie innych rozwiazan.

Wciąż interesuje mnie rozwiązanie problemu, mam więc następujące
pytania:
- jaka jest najnowsza wersja cdfs.ifs dla Warpa 4 - podaj datę pliku (Z
FixPakiem 36 w OS/2 Warp 3 TEŻ nie było widać wielosesyjnych CD jak
należy).
- na czym były nagrywane płytki i w jakim oprogramowaniu? Ja używałem
nagrywarki Teac CDR-55S i:
a) po nagraniu w WinOnCD 3.0 pod Win95 nie było widać sesji dalszych niż
1,
b) po nagraniu w RSJ 2.7x pod OS/2 nie było widać kompaktów wogóle na
niczym innym poza nagrywarką.

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */