Re: CD PROBLEM

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 08:22:29 MET DST

On Thu, 22 Apr 1999, Wojciech Gazda wrote:

> Bzdura! Borykam się z tym problemem od lat. Fix-Pak 9, ani cdfs.ifs
> obsługujący Joylet-a nie pomógł. Ktoś tu kiedyś na liście wspominał, że
> aby OS/2 czytał dalsze sesje, muszą one mieć tę samą nazwę co pierwsza.
> Niestety nie wiem gdzie te nazwę wpisywać/ustawiać (WinOnCD 3.0 for
> Windoze95). Ale ten ktoś, kto o tym wspominał, twierdził że pomaga...

Bzdura :)

A powaznie to wyglada na to, ze moze to byc uzaleznione zarowno od
CDFS jaki np. konkretnego sprzetu czy jeszcze tam czegos.

Osobiscie mialem kiedys taki problem, ze z wielosesyjnych CDkow
widoczna byla tylko jedna sesja. W moim przypadku pomogla instalacja
najnowszego wowczas CDFS (wcale nie jouliet. To calkiem inna sprawa)
ktory, o ile pamietam, wzialem wowczas z FP35.

Tak wiec najpierw radzilbym sprawdzenie tego sposobu, a dopiero pozniej
szukanie innych rozwiazan.

                                                   Marek Wojciechowski