Re: Cześć.

Autor: Andrzej Pięta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 23 Apr 1999 - 07:23:46 MET DST

On Thu, 22 Apr 1999, Dariusz Zaręba wrote:

> Witam.
>
> Mam dosyć ciągłych zwisów Wingrozy i chciałbym popracować na innym
> systemie, postanowiłem spróbować os2.
> Koledzy pomóżcie, jak się do tego zabrać. Może gdzieś na jakiejś ze
> stron jest wytłumaczony proces instalacji, obsługa itd.

Cały proces opisany jest w książce w pudełku z systemem.

> Chciałbym zapytać też o cenę tego systemu i jaka jest najnowsza wersja,
> oraz o występowanie wersji polskojęzycznych.

Ja w ubiegłym roku zapłaciłem 340.00 PLN za 4.0 PL

> Może gdzieś z sieci można ściągnąć demo tego systemu, najlepiej z
> polskiego serwera, i ile ono zajmuje.
> Jaka jest dostępność sterowników do najnowszych urządzeń?

Raczej wszystko jest dostępne, czasem z małym poślizgiem.

> Czy os2 zawiera w sobie jakiś botmenager, czy muszę poszukać czegoś takiego
> we własnym zakresie?

Ma. I to najlepszy ze znanych mi.

> Niestety nie znam nikogo kto by pracował na os2 i dlatego pytam Was
> szanownych grupowiczów.

Podaj gdzie mieszkasz (miejscowość), może naprzeciwko ktoś taki mieszka.

> Z góry dziękuję za odpowiedź.

Proszę bardzo.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej