Re: Cze©.

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Thu 22 Apr 1999 - 22:18:30 MET DST

On Thu, 22 Apr 1999 19:01:18 +0200 (CEST), Dariusz Zaràba wrote:

>Witam.
>
> Mam dosy© ci g ych zwis·w Wingrozy i chcia bym popracowa© na innym
>systemie, postanowi em spr·bowa© os2.
> Koledzy pom· cie, jak sià do tego zabra©. Mo e gdzie na jakiej ze
>stron jest wyt umaczony proces instalacji, obs uga itd.

Najlepiej wyjasniony proces instalacji jest w Instrukcji... Oprocz tego maly opisik
powinien byc na majowym EnterCD (juz w kioskach). Niedlugo wsadze ten opis na
www.teamos2.org.pl

> Chcia bym zapyta© te o cenà tego systemu i jaka jest najnowsza wersja,
>oraz o wystàpowanie wersji polskojàzycznych.

4.0 PL

> Mo e gdzie z sieci mo na Âci gn © demo tego systemu, najlepiej z
>polskiego serwera, i ile ono zajmuje.
> Jaka jest dostàpno© sterownik·w do najnowszych urz dze½?

Zalezy do jakich... Najgorzej chyba jest ze skanerami...

>Czy os2 zawiera w sobie jaki botmenager, czy muszà poszuka© czego takiego
>we w asnym zakresie?

Jako jeden z pierwszych sytstemow mial BootManagera (sama ta nazwa chyba
pochodzi z Os/2 :))

> Niestety nie znam nikogo kto by pracowa na os2 i dlatego pytam Was
>szanownych grupowicz·w.

Odpowiadamy :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster