Re: Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Sun 04 Apr 1999 - 20:12:03 MET DST

On Sat, 3 Apr 1999 19:16:20 +0200 (CEST), Shaku wrote:

> Na grupe ta zagladam od niedawna i nasunela mi sie taka sugestia, ze
>wiekszosc osob uzywa OS/2 w wersji 3.0. Przeciez juz od dawna istnieje
>wersja 4.0 wiec czemu nie zainstalowac sobie nowszego (pewnie
>lepszego) systemu. Dodam, ze nigdy nie widzialem OS/2 ver.4, a dopiero
>od niedawna (kilku dni) pracuje w wersji 3.0.
>W przyszlosci mam zamiar przesiasc sie na ver. 4.0, wiec chcialbym poznac
>przyczyne takiego niskiego zainteresowania nowym systemem.

A co to znaczy lepszy ? Owszem wygląda moze ładniej, ale ceną tego wyglądu
są między innymi dużo większe wymagania co do mocy komputera. Dam ci taki
przykład. Na Warpie 3 mam postawionych kilka instalacji, gdzie komputer
klasy 486, 8 MB RAM obsługuje 3-4 stanowiska sprzedaży biletów.

Rozsądne minimum dla zanistalowania Warpa 4, to Pentium i 16 MB RAM.
Owszem, w dzisiejszych czasach to i tak są wymagania śmieszne.
Poza tym Warp 3 pracuje jednak zdecydowanie stabilniej.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41