Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 19:04:18 MET DST

    Na grupe ta zagladam od niedawna i nasunela mi sie taka sugestia, ze
wiekszosc osob uzywa OS/2 w wersji 3.0. Przeciez juz od dawna istnieje
wersja 4.0 wiec czemu nie zainstalowac sobie nowszego (pewnie
lepszego) systemu. Dodam, ze nigdy nie widzialem OS/2 ver.4, a dopiero
od niedawna (kilku dni) pracuje w wersji 3.0.
W przyszlosci mam zamiar przesiasc sie na ver. 4.0, wiec chcialbym poznac
przyczyne takiego niskiego zainteresowania nowym systemem.

P.S. Slyszalem, ze IBM ma zamiar wydac nowa wersje OS, czy ktos juz wie
cos o tym?

P.S.2 Czy molibyscie mi podac adresy serwerow (najlepiej krajowych, bo
szybsze), na ktorych moge znalezc nowe drivery, programy i inne intersujace
rzeczy.

        Shakuł
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl