Re: Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Apr 1999 - 18:32:53 MET DST

Shakuł wrote:

> Na grupe ta zagladam od niedawna i nasunela mi sie taka sugestia, ze
> wiekszosc osob uzywa OS/2 w wersji 3.0. Przeciez juz od dawna istnieje
> wersja 4.0 wiec czemu nie zainstalowac sobie nowszego (pewnie
> lepszego) systemu. Dodam, ze nigdy nie widzialem OS/2 ver.4, a dopiero
> od niedawna (kilku dni) pracuje w wersji 3.0.
> W przyszlosci mam zamiar przesiasc sie na ver. 4.0, wiec chcialbym poznac
> przyczyne takiego niskiego zainteresowania nowym systemem.

przede wszystkim pamiec. wersja 3 doskonale sobie radzi na 16mb ramu,
a dla wersji 4 jest to jednak troche za malo. chociaz osobiscie
widzialem, tzn. pomagalem instalowac gosciowi na 8mb :)))) ale swapowal
jak durny. a tak wogole system jako system w wersji 3 w miare dobrze
chodzi nawet na 8mb ramu. na 4mb tez pojdzie, ale bez obslugi sieci.
bo z siecia juz nie wstanie jak mu sie ramu wyjmie. za duzo do
swapowania.

> P.S. Slyszalem, ze IBM ma zamiar wydac nowa wersje OS, czy ktos juz wie
> cos o tym?

ibm ma dziwna polityke usmiercania os/2. pozwole sobie nie pisac
dalej na ten temat :) inni ci wyjasnia lub juz wyjasnili.

> P.S.2 Czy molibyscie mi podac adresy serwerow (najlepiej krajowych, bo
> szybsze), na ktorych moge znalezc nowe drivery, programy i inne intersujace
> rzeczy.

zajrzyj na ftp teamu. cokolwiek tam jest.