Re: Pytanie odnosnie wersji systemu

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 23:16:56 MET DST

On Sat, 3 Apr 1999 17:04:18, "Shakuˆ" <shakul_at_box43.gnet.pl> wrote:

> Na grupe ta zagladam od niedawna i nasunela mi sie taka sugestia, ze
> wiekszosc osob uzywa OS/2 w wersji 3.0. Przeciez juz od dawna istnieje
> wersja 4.0 wiec czemu nie zainstalowac sobie nowszego (pewnie
> lepszego) systemu. Dodam, ze nigdy nie widzialem OS/2 ver.4, a dopiero
> od niedawna (kilku dni) pracuje w wersji 3.0.
> W przyszlosci mam zamiar przesiasc sie na ver. 4.0, wiec chcialbym poznac
> przyczyne takiego niskiego zainteresowania nowym systemem.

Hmm... Ja zaczynałem od wersji OS/2 2.11 for Windows. ;)) A teraz mam
Warpa 4 i nie zamienie go na trójkę ;) Ale tylko z tego względu że 4
ma VoiceType'a ;-)

Dlaczego wiele osób używa Warpa 3? A właśnie dlatego że jest on w
pełni kompatybilny po zafixpakowaniu z Warpem 4. Dla porównania: tak
jakby Microsoft wypóścił service packi do Windows 3.1 tak aby odpalało
się wszystko z Win95 (nie mówię o Win32s) ale pozostałby stary wygląd.
Tak właśnie jest z Warpem 3. Ma on wszystko co Warp 4 prócz aplikacji
takich jak VoiceType... Reasumując: nie potzreba co roku zmieniać
systemu by był bardziej bogaty graficznie tak jak wiele ludzi robi
zminiając Win95 na Win98.

> P.S. Slyszalem, ze IBM ma zamiar wydac nowa wersje OS, czy ktos juz wie
> cos o tym?

Nie sądzę, wyjdzie (ale też może) Warp Server for e-buisness
==================================
kopia listu z listy dyskusyjnej Win32-OS2
==================================
autor: Timur Tabi
--------------------------

>You'd have to admit that OS/2 going 64 bit is a
>remote possibility.

Ha! It'll never happen. There's no one left at IBM Austin to do the
work.
Most of the OS/2 programmers have left IBM already. For instance, the
driver
development team has been disbanded, so there's no one at IBM working
on
OS/2 drivers (which causes a real problem when they need some).

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl