Problemy początkującego

Autor: Shakuł (shakul_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 01:03:43 MET DST

    Wlasnie skonczylem instalacje OS/2 Warp w wersji 3.0 (po polsku)
i pojawily sie pierwsze problemy. Jesli ktos moze mi pomoc to bardzo
bym prosił o szczegolowe instrukcje jak postepowac. (Jestem
poczatkujacym warpowcem).
A oto moje problemy:
-- Moja karta Sound Blaster AWE 64 nie jest wykrywana. To moge jeszcze
zrozumiez, karta jest nowsza od systemu. Po wybraniu karty muzycznej
jako AWE 32, OS przy starcie zglasza problemy z driverami w config'u.
Chcac przechytrzyc system zainstalowalem drivery do SB 16 i o dziwo
uslyszalem dzwieki. Niestety sa one urywane, odtwazane jest co
najwyzej 2-3 sekundy. Pomozcie w czym tkwi problem....

-- Kolejny problem dotyczy grafiki. Posiadam karte graficzna S3 Virge.
Jak mozna zwiekszyc rozdzielczosc, bo standardowa VGA 640 na 480
jest stanowczo za mala. Dodam, ze nie posiadam zadnych dodatkowych
driverow.

Na koniec chcialbym zapytac jak zainstalowac modem i program do
komunikacji z TP SA, chodzi mi o jakis "wykrecacz numerow"....

        Shakul
shakul_at_box43.gnet.pl
shakul_at_kki.net.pl