Re: Problemy początkującego

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 03 Apr 1999 - 12:08:41 MET DST

Hej!

Shakuł napisał(a):
[...]
> -- Kolejny problem dotyczy grafiki. Posiadam karte graficzna S3 Virge.
> Jak mozna zwiekszyc rozdzielczosc, bo standardowa VGA 640 na 480
> jest stanowczo za mala. Dodam, ze nie posiadam zadnych dodatkowych
> driverow.

Podczas instalki Merlina [więc ver. 4.0], miałem możliwość wyboru
sterownika graficznego. Początkowo zainstalowałem standartowy VGA a
później - jeszcze bez fixpacków - GENGRADD [jest w opcji
instalacyjnej]. Nie wiem jednak czy jest taka opcja w ver.3.
A sterownik do Virge'a jest także na płytce Device Driver Pack, choć
nie chodzi zbyt dobrze [chyba raczej stara wersja]...

> Na koniec chcialbym zapytac jak zainstalowac modem i program do
> komunikacji z TP SA, chodzi mi o jakis "wykrecacz numerow"....

Ja znalazłem opis w Warpowisku, zresztą nie tak dawno na liście kol.
W. Gazda podał sposób konfiguracji modemu [wystarczy przejrzeć
archiwum]. Jest też opis w jednym z ostatnich numerów PCW [bodajże
luty99]...

pozdrawiam
rafał
rafalz_at_box43.gnet.pl