Re: XGree86 po Os-a

Autor: Tomasz Szczesniak (tszczesn_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 15:56:32 MET DST

>Jak masz kartę sieciową i dzwonisz czasem to konfigurujesz sobie kartę na jakiś
>adres IP (najlepiej z takich do lokalnych sieci, np. z klasy
>10.0.0.0/255.0.0.0) a w programiku "Dial other Internet Providers" definiujesz
>2 połączenia - jedno dla ojca a drugie dla siebie.

Nie korzystam z wbudowanego IBM dialaera, tylko z INJOYa, w
nim też
tak można (tzn, żeby adres IP przydzielony przy dialowaniu
nie
żarł się z lokalnym?) A pozatym ja dialuję na Warpie, a
ojciec na Windzie,
da się to pogodzić?

>IBM Peer to programik robiący połączenie wykorzystujące netbios na sieci
>lokalnej. Do Internetu ma się nijak - trzeba tu użyć TCP/IP. A do sieci
>lokalnej najlepiej TCP/IP i IBM Peer na Netbios over TCP/IP.

Jak wybrałem NetBiosa, to Warp się upierał, żeby podać mu
jakiś server... :(

Tomek
Tomek

FIDO: 2:480/127.134