Re: XGree86 po Os-a

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Thu 25 Mar 1999 - 10:32:25 MET

In article <gfmpmrfaryxncjrqhcy.f94wfn0.pminews_at_news.icm.edu.pl>, Tomasz
Szczesniak wrote:

>A jak skonfigurować sieć po TCP/IP w domu? I tak, żeby się
>dzwonieniem do
>Inetu przez modemy nie pogryzło? (Do tego w dwa różne
>miejsca - ojciec do TPSA,
>a ja przez uczelnię)? Wcześniej próbowałem użyć IBM peer.

Jak masz kartę sieciową i dzwonisz czasem to konfigurujesz sobie kartę na jakiś
adres IP (najlepiej z takich do lokalnych sieci, np. z klasy
10.0.0.0/255.0.0.0) a w programiku "Dial other Internet Providers" definiujesz
2 połączenia - jedno dla ojca a drugie dla siebie.

IBM Peer to programik robiący połączenie wykorzystujące netbios na sieci
lokalnej. Do Internetu ma się nijak - trzeba tu użyć TCP/IP. A do sieci
lokalnej najlepiej TCP/IP i IBM Peer na Netbios over TCP/IP.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."