Re: XGree86 po Os-a

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Mon 29 Mar 1999 - 12:03:35 MET DST

In article <gfmpmrfaryxncjrqhcy.f9bm280.pminews_at_news.icm.edu.pl>, Tomasz
Szczesniak wrote:

>Nie korzystam z wbudowanego IBM dialaera, tylko z INJOYa, w
>nim też
>tak można (tzn, żeby adres IP przydzielony przy dialowaniu
>nie
>żarł się z lokalnym?) A pozatym ja dialuję na Warpie, a
>ojciec na Windzie,
>da się to pogodzić?

No jeżeli nie jednocześnie to oczywiście. Tyle że w inJoy-u to nie pomogę bo go
nie znam :-(

>Jak wybrałem NetBiosa, to Warp się upierał, żeby podać mu
>jakiś server... :(

Ja to co zmieniałem to w edycji Netbios over TCP/IP w opcji "Broadcast list"
(ostatnia z tych trzech) wpisałem adresy 2 serwerów z których korzystam.
Spróbuj wpisać adres IP windy z której chcesz korzystać i albo zobaczysz tylko
ją (i wtedy to oznacza że musisz dopisać adresy wszystkich kompów, które chcesz
widzieć) albo też od razu zobaczysz wszystko w sieci (ja tak mam - wpisałem
jeden serwer i widzę wszystko w sieci lokalnej a drugi daje mi widzenie
wszystkiego w drugim segmencie).

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."