Klopot z polaczeniem [bylo: Re: Pierwsze wrazenia...]

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 28 Mar 1999 - 18:39:05 MET DST

Czesc

Leszek Kubrak napisał(a):
> Jeżeli to jest winmodem, to na liście portów COM wyświetlanej przez BIOS
> modemu nie będzie widać.

Spoko, spoko... Wlasnie udalo mi sie uruchomic modem, wszystko pieknie
gra do momentu zalogowania sie na serwer...
Wyglada na to ze IBM Internet Connection - nie potrafi/nadal jest zle
skonfigurowany - wyslac ppp do serwera. Wiadomosc dialera wyglada
nastepujaco [bez tych x rzecz jasna ;>]:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
x Opening the serial port...
x Initializing the serial port...
x Initializing the modem...
x ATZ
x OK
x AT&F
x OK
x AT&D2&C1X4V1Q0S7=70
x OK
x Dialing 0202122 ...
x ATDP0202122
x CONNECT 57600
x Logging in...
x &
x &
x &
x &
x &
x &
x &
x &
x &
x &
x WITAMY W INTERNECIE
x http://www.tpnet.pl
x http://www.tpsa.pl
x Name server: 194.204.152.34, 194.204.159.1
x Prosze wpisac:
x Username:ppp Password:ppp
x Username:&&&&&&&&&
x Incorrect response received.
x Login failed, invalid protocol.
x Hanging up...
x Disconnected.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

W tym momencie nastepuje zerwanie polaczenia. O co tu chodzi i co trzeba
zmienic. Dodam ze w konfiguracji modemu/polaczenia jest wszystko ok.
[tzn. wpisane ppp 2 razy no i protokol TCP/IP]...

Jak to panowie ugryzc??? [Aha, dodam ze system na razie jest bez
fixpackow]

pozdr.
rafal zarod