Re: aplikacje?

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_asua.org.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 08:23:22 MET

On Sat, 27 Mar 1999 01:16:27 +0100 (CET), KYNA wrote:
>-czy w polsce ktos sprzedaje (chodzi mi o licencje) oprogramowanie na warp4?
sporadyczne przypadki sie trafiaja.. np Bentley (Microstation), pozatym czesc firm jest
w stanie sprowadzic dowolnie wybrany przez Ciebie produkt. shareware mozna
zarejestrowac w firmie uslugowej, ale teraz nie pamietam adresu - podam jak znajde w
archiwum grupy (mozesz sam poszukac - pytalem o sposob na rejestracje
oprogramowania bez karty kredytowej)
>-czy to oprogramowanie (jezeli jest do kupieni) ma mozliwosc spolszczenia
>(oprogramowanie biurowe, multimedia juz mniej) np. podczepienia polskich
>klawiatur czy slownikow...
SmartSuite w pelnej wersji ma polski slownik, klawiature obsluguje system.. co do
innych programow nie wiem..
>-czy mozna dostac gdzies service packi (w miare nowe, posiadam bodajze 2)
>zgrane na rozsadny nosnik (cd)
TeamOS/2 Polska Fixpack-CD -> kontaktuj sie z Leszkiem Kubrakiem, jest na tej liscie
 pOSdrawiam
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl