Re: Pierwsze wrazenia i kolejne pytania...

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 27 Mar 1999 - 16:25:51 MET

Cze
Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Chyba nie obslugiwal po prostu polskich czcionek, ale nie pamietam... Sprobuj ze
> zmienianiem fontow :) JEst juz Word Pro 997 for OS/2 (caly Smart Suite)

Chyba nie obsługuje rzeczywiście, podmieniłem je i nic :<<<...
Co do Smartsuite'a - kosztuje coś koło 1900 zł + VAT więc raczej nici z
tego a samego WordPro raczej nie da się kupić...
Widziałem natomiast parę linków skąd można ściągnąć całego Smartsuite'a
ale nie wiem czy jest to jeszcz aktualne [linki są raczej stare] a
pozatym jakby nie było to prawie 120 Mgb. więc przez modem raczej się
kalkuluje. Nie wie jednak ktoś co to jest za wersja? Tzn. czy posiada
jakiś ograniczenia czasowe...

pozdr.
rafal zarod