Re: OS/2 - sprzet - offtopic

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 18:00:05 MET

On Mon, 22 Mar 1999, Jan Bieńkowski wrote:

> Witam
>
> To trochę off-topic ale przeczytałem , że w swoim kompucie masz kartę dźwiękową
> OPTi. Czy masz z
> nią jakieś problemy ?
> Ja mam OPTi 931 i wszystko było by w porządku gdyby nie to , że OS nie odtwarza
> WAV. Sterownik jest
> zainstalowany poprawnie (chyba). System odtwarza MIDI,CD, jest dźwięk nawet w
> WIN-OS2. Czy też
> miałeś takie problemy ? Jeżeli nie to gdybyś mógł podesłać mi na priv
> konfigurację karty z configa
> i/lub mmpm2.ini w celu porównania z moimi ustawieniami.

Ja mialem OPTI 929 i WAVy odtwarzalo od poczatku, a ostatnio udalo mi sie
dorobic MIDy, czego nie bylo przez dluzszy czas, wiec w zasadzie dziala
wszystko co powinno (przynajmniej jak dla mnie).

Generalnie ta karta nie jest AZ tak zla jak to twierdzi Grzegorz, ale z
drugiej strony tez zadna rewelacja.

Stosowne kawalki configow podesle Ci na priv.

                                                   Marek Wojciechowski