Re: Warp for windows

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 17:42:24 MET

On Wed, 24 Mar 1999, Grzegorz Szyszlo wrote:

[...]
> niekoniecznie. nie upychaj zbytecznego FAT'a :) moze zrob tak:
>
> 1.zainstaluj sobie na jakims FAT windowsy. spakuj je.
> 2.przygotuj dysk do instalacji OS/2. sformatuj go pod HPFS (parametr
> /FS:HPFS)
> 3.rozpakuj katalog windows
> 4.zainstaluj os/2, ale bez formatowania partycji HPFS. i tak nic oprocz
> windowsow na niej nie ma.
>
> powinno jakos pojsc :))))))) ja bym tam probowal.

Problem w tym, ze to jest stary 486, bez CD, ale za to z napedem 5.25.
Wygenerowalem sobie OSa na dyskietki i instalowalem z dyskietek.

Na powyzsze rozwiazanie wpadlem, ale przerazala mnie koniecznosc operowania
dodatkowymi dyskietkami do backupow, stad ten Pmagic.
Pomyslalem sobie, ze dorobie partycje FAT, zainstaluje DOS+Windos,
przekopiuje windosa na HPFS (na hpfs caly czas jest OS/2) i ponownie
PMagicem usune partycje FAT :)

Ale ostatecznie problem rozwiazalem przy pomocy programiku poleconego
przez Mirka. Programik jest prosty, ale skuteczny. Po zainstalowaniu
przy jego pomocy windowsow na HPFS, w selektywnej instalacji pojawia
sie dodatkowa opcja: WinOS/2 support.

Gdyby ktos jeszcze mial podobny problem, to programik mozna znalezc:

ftp://sunsite.icm.edu.pl/pub/hobbes/windows/wsetup14.zip

                                                   Marek Wojciechowski