Re: OS/2 - sprzet - offtopic

Autor: Jan Bieńkowski (janb_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Mar 1999 - 19:01:16 MET

Marek Wojciechowski napisał(a):

> A teraz pytanie:
> Do swojego domowego zestawu chce dokupic jeszcze karte dzwiekowa PCI,
> do tej pory uzywalem jakiejs tam OPTI i czas na zmiane.
>
> Wchodza w rachube chipsety ESS, Cristal, Aureal jako najlepsze do OS/2

Witam

To trochę off-topic ale przeczytałem , że w swoim kompucie masz kartę dźwiękową
OPTi. Czy masz z
nią jakieś problemy ?
Ja mam OPTi 931 i wszystko było by w porządku gdyby nie to , że OS nie odtwarza
WAV. Sterownik jest
zainstalowany poprawnie (chyba). System odtwarza MIDI,CD, jest dźwięk nawet w
WIN-OS2. Czy też
miałeś takie problemy ? Jeżeli nie to gdybyś mógł podesłać mi na priv
konfigurację karty z configa
i/lub mmpm2.ini w celu porównania z moimi ustawieniami.

OSciski
Jan Bieńkowski