Re: Warp for windows

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 12:04:55 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Faktycznie do manuala nie zagladalem od czasu instalacji, czyli od
> paru lat. Zrobilem to wczoraj, i niestety opis ten dotyczy banalnego
> przypadku gdy OS/2 jest na FAT-cie z dualbootem, lub przynajmniej
> jest dostepna wolna partycja FAT. Moj problem polega na tym, ze mam
> tylko jedna partycje (HPFS) i na niej OSa, co wiecej poniewaz podczas
> instalacji nie wykryl zadnego windosa to w selektywnej instalacji nie
> ma opcji "WinOS/2 support" czy jakos tak. Jest tylko "DOS sessions".
>
> No coz, bede musiel sie pobawic PartitionMagicem czy czyms takim.

niekoniecznie. nie upychaj zbytecznego FAT'a :) moze zrob tak:

1.zainstaluj sobie na jakims FAT windowsy. spakuj je.
2.przygotuj dysk do instalacji OS/2. sformatuj go pod HPFS (parametr
/FS:HPFS)
3.rozpakuj katalog windows
4.zainstaluj os/2, ale bez formatowania partycji HPFS. i tak nic oprocz
   windowsow na niej nie ma.

powinno jakos pojsc :))))))) ja bym tam probowal.