Re: Warp for windows

Autor: Mirek Nowakowski (mawon_at_pegie.gda.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 12:12:36 MET

On Wed, 24 Mar 1999 10:38:29, Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl>
wrote:

> On 23 Mar 1999, Tomasz Stafiński wrote:
>
> [...]
>
> Dziekuje wszystkim za liczny odzew.
>
> Faktycznie do manuala nie zagladalem od czasu instalacji, czyli od
> paru lat. Zrobilem to wczoraj, i niestety opis ten dotyczy banalnego
> przypadku gdy OS/2 jest na FAT-cie z dualbootem, lub przynajmniej
> jest dostepna wolna partycja FAT. Moj problem polega na tym, ze mam
> tylko jedna partycje (HPFS) i na niej OSa,

Rozwiazaniem Twojego problemu jest -- o ile mnie pamiec nie myli --
programik winstall.zip, ktory kiedys (program jest chyba z 1995 roku)
lezal na hobbes w katalogu bodaj util/system. Umozliwia on zainstalowanie
Win 3.1 (uwaga: nie 3.11 !!) na "czerwonego" Warpa 3.0. To bylo juz bardzo
dawno, ale ja z niego z powodzeniem korzystalem. I nigdy, nawet wtedy, gdy
to byl bardzo wczesny "czerwony" Warp nie mialem windy zainstalowanej na
FAT, zawsze na HPFS.

OSciski!
Mirek Nowakowski

PS. Sorry, jezeli powtarzam po kims, ale nie sledzilem watku :-(

--
Odpisując przepisz mój ID od końca i zmień "pegie" na "pg".