Re: Warp for windows

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 11:38:29 MET

On 23 Mar 1999, Tomasz Stafiński wrote:

[...]
> Coś mi świta, że w manualu jest przepis, jak do "czerwonego" Warpa
> doinstalować Windows. Jutro podam przepis, jeśli się ktoś wcześniej nie
> zjawi.

Dziekuje wszystkim za liczny odzew.

Faktycznie do manuala nie zagladalem od czasu instalacji, czyli od
paru lat. Zrobilem to wczoraj, i niestety opis ten dotyczy banalnego
przypadku gdy OS/2 jest na FAT-cie z dualbootem, lub przynajmniej
jest dostepna wolna partycja FAT. Moj problem polega na tym, ze mam
tylko jedna partycje (HPFS) i na niej OSa, co wiecej poniewaz podczas
instalacji nie wykryl zadnego windosa to w selektywnej instalacji nie
ma opcji "WinOS/2 support" czy jakos tak. Jest tylko "DOS sessions".

No coz, bede musiel sie pobawic PartitionMagicem czy czyms takim.

Jak mi sie uda to zdam raport.

                                                   Marek Wojciechowski