Re: IOMEGA-ZIP

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 11:38:41 MET

On Mon, 22 Mar 1999 12:44:54, "Przemyslaw Dobrowolski"
<dobrawka_at_nospam.org.pl> wrote:

> On 22 Mar 1999 00:31:32 GMT, Jan Sto ek wrote:
>
> :> Mam dla Ciebie jedną dobrą wiadomość i jedną złą. Dobra to ta, że ZIP
> :>ATAPI chodzi bez specjalnych sterowników. Zła to ta, że potrzebujesz
> :>do tego odpowiednio nowego fikspaka (do merlina - minimum 6, do warp 3
> :>- nie wiem), a on jest pewnie znacznie większy niż te drajwery.
>
> nie wystarczy IDEDASD.EXE ?

        Sam IDEDASD chyba nie zapewnia supportu dla dysków wymiennych. Tzn.
może i wystarczy, jeżeli formatujesz ZIP-a jako "duże floppy". Ale
żeby założyć na nim tablicę partycji i inny file system niż FAT, to
chyba potrzebujesz całego fikspaka - zwłaszcza, że tam są m.in.
narzędzia do wypluwania dysków (OS blokuje dysk w napędzie, dopóki ma
nie wyfluszowany kesz).

--
Pozdrawiam,
Jan.