Re: XGree86 po Os-a

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 11:22:12 MET

In article <gfmpmrfaryxncjrqhcy.f90z870.pminews_at_news.icm.edu.pl>, Tomasz
Szczesniak wrote:

>[...]
>
>A udało ci się połączenie OS/2 -<-> WIN95?
>Ja się poddałem po dwóch tygodniach :(

A dlaczego? U mnie to działało "od dwukliku" i działa cały czas. Jeśli masz
protokół netbios lub netbios over TCP/IP to będzie to działało niezależnie
od tego czy to Win95, Unix z sambą czy też WinNT.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"It took the computing power of three C-64s to fly to the Moon.
It takes a 486 to run Windows 95. Something is wrong here."