Re: IOMEGA-ZIP

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_nospam.org.pl)
Data: Wed 24 Mar 1999 - 07:06:19 MET

On 23 Mar 1999 10:38:41 GMT, Jan Sto ek wrote:

:>> nie wystarczy IDEDASD.EXE ?
:> Sam IDEDASD chyba nie zapewnia supportu dla dysków wymiennych. Tzn.
:>może i wystarczy, jeżeli formatujesz ZIP-a jako "duże floppy". Ale
:>żeby założyć na nim tablicę partycji i inny file system niż FAT, to
:>chyba potrzebujesz całego fikspaka - zwłaszcza, że tam są m.in.
:>narzędzia do wypluwania dysków (OS blokuje dysk w napędzie, dopóki ma
:>nie wyfluszowany kesz).

No nie wiem... Jak nawet wczoraj przeinstalowywałem Warp'a to bez żadnego
Fixpacka wrzuciłem idedasd i mogłem odtworzyć system bez żadnych problemów z
zipem. Aby rozwiały się wątpliwości co do dużych stacji dysków to już to
wszystko mam pzreytestowane:
Jeśli chcemy prtycjonować zipa i/lub formatować go na HPFS to dodajemy tylko
IBMATAPI. A jeśli chcemy mieć dużą dyskietkę to musimy dodać do OS2DASD.DMD
parametr /LF (large-floppy) i wtedy o hpfsie możemy zapomnieć.

A tak btw: dobrze mieć ZIP'a - pięć zipów i system wstaje tak jak był
wcześniej zainstalowany ;-)))

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua OS/2 Programmers http://www.asua.org.pl