Re: Instalacja OS/2

Autor: Marcin Krzywdziäski (mkrzywdz_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 11:36:31 MET

On 16 Mar 1999 15:05:44 GMT, Leszek Gerwatowski wrote:

> [...]
Prawdopodobnie masz problem z wielkością dysku (8,1GB), prawdopodobnie trzeba
podmienić sterownik dysku (chyba IBM1S506.ADD) z któregoś fixpaka (nie
pamiętam z którego, ale ktoś coś pisał na liście).
Nie wiem czy ci pomogłem, ale spróbuj poszukać w tym kierunku.

Powodzenia

Merle
------
Marcin Krzywdzi˝ski
Tuwima 5/46
62-510 Konin
Poland
mailto:mkrzywdz_at_friko.onet.pl
mailto:abak_at_kn.onet.pl

-----
Proszŕ o nie przysy anie dokumentˇw w formacie Office 97
Akceptowane formaty to: Word 6.0, Excel 5.0, txt, html, rtf, pdf
-----

<Komputer nie myÂli, on tylko myÂli e myÂli>