Read me !!!!

Autor: Alien (alien_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 02:03:36 MET

Jestem nowym uzytkownikiem tego systemu, mam go dopiero od 4 dni ta
newsgrupe czytam juz od kilku tygodni i musze powiedziec ze nic
ciekawego sie na niej nie dzieje, tylko jakies podrzedne pytania.

Moze by tak ktos napisal o jakims ciekawym oprogramowaniu pod ten system
o tym co wielkiego jego zdaniem udalo mu sie zrobic, i wczym ten system
przewyzsza inne ( nie mam na mysli porownania z Linuxem bo ten chyba
jest bezkonkurencyjny )

Przepraszam tych wszystkich ktorych urazil moj post, ale taka jest chyba
prawda.

Ja musze poiedziec ze w ciagu 2 dni udalo mni sie sciagnac z roznych
serwerow ftp okolo 2.1 Gb roznych uzytkow a byly tam nawet gry nie
zdaylem tylko ich jeszce obejrzec moze ktos by napisal cos ciekawego.

Jeszcze raz sorry ale chcialbym sie czegos dowiedziec na temat tego
systemu, a nie tylko jak zmienic kalwiature na polska bo to chyba mozna
przeczytac w jakims nawet nie super tajnym helpie.

Do uslyszenia w niedlugim czasie.