Re: XGree86 po Os-a

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 08:22:40 MET

Alien wrote:

> Czy ktos juz to uruchomil bo ja dopiero wczoraj to sciagnalem ?
>
> Jseli tak to prosze o blizsze informacje jak to dziala osoboscie Os-a
> mam dopiero od 4 dni , jak na razie to nie udalo mni sie uruchomis tylko
> sieci czy ewentualnie ktos wie o czyms takim jak lan manager i czy
> istnieja jakies inne mozliwosci integracji Os-a z siecia dzialajaca po
> TCPIP i mozliwosci osiagniecia czegos takiego jak otoczenie sieciowe ?
>
> czy istnieje cos takiego jak Linuxowa samba tylo ze dla Os-a ?

XFree86 for OS/2 jest dokładnie tym czym dla Linuxa, umożliwia również
uruchamianie aplikacji przeniesionych z Linuxa do OS/2 w swoim środowisku
XWindows. Jeżeli znasz Linuxa to nie powinieneś mieć problemów z
konfiguracją (analogiczna jak dla Linuxa) - ani z uruchamianiem czegokolwiek
w środowisku XFree 86, np. Gimpa.
Zbyszek Oleszko