Re: Read me !!!!

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 18 Mar 1999 - 15:42:46 MET

On Thu, 18 Mar 1999, Alien wrote:

> Jestem nowym uzytkownikiem tego systemu, mam go dopiero od 4 dni ta

A ja prawie 3 lata :)

> newsgrupe czytam juz od kilku tygodni i musze powiedziec ze nic
> ciekawego sie na niej nie dzieje, tylko jakies podrzedne pytania.

Widac wszystko dziala poprawnie i nikt nie ma problemow.

> Moze by tak ktos napisal o jakims ciekawym oprogramowaniu pod ten system
> o tym co wielkiego jego zdaniem udalo mu sie zrobic, i wczym ten system
> przewyzsza inne ( nie mam na mysli porownania z Linuxem bo ten chyba
> jest bezkonkurencyjny )

Hmm, dla poczatkujacych:
http://www.pg.gda.pl/~mw/
lub
http://www.teamos2.org.pl/

A co do wielkich rzeczy, to osobiscie uzywam OS/2 jako systemu operacyjnego
 bo takie jest jego przeznaczenie :) mam go zainstalowanego na domowym
sprzecie a wiec sila zeczy 99,9% czasu w domu przy komputerze to OS/2,
ale nie robie nic wielkiego, po prostu normalna codzienna praca.
Ostatnio "przy jego pomocy" zrobilem doktorat - nie wiem czy to
jest wystarczajaco wielkie ;) ale byc moze dzieki temu ze byl to OS/2
nie okazalo sie ktoregos pieknego dnia, ze mi wsiorbalo z dysku manuskrypt,
czy jakies istotne dane na dzien przed oddaniem, jak to sie niektorym
zdaza gdy pracuja pod "systemami".

> Przepraszam tych wszystkich ktorych urazil moj post, ale taka jest chyba
> prawda.
>
> Ja musze poiedziec ze w ciagu 2 dni udalo mni sie sciagnac z roznych
> serwerow ftp okolo 2.1 Gb roznych uzytkow a byly tam nawet gry nie
> zdaylem tylko ich jeszce obejrzec moze ktos by napisal cos ciekawego.

Najpierw musisz wiedziec co chcesz robic, a na pewno stosowny soft sie
znajdzie.

pOSdrawiam
Marek
                                                   Marek Wojciechowski