Re: Read me !!!!

Autor: Piotr K (piotrk_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 23 Mar 1999 - 17:43:36 MET

>Jestem nowym uzytkownikiem tego systemu, mam go dopiero od 4 dni

Witam Cie serdecznie,

>musze powiedziec ze nic ciekawego sie na niej nie dzieje, tylko jakies podrzedne pytania.

Moze rzucil bys cos ciekawego? Widzisz caly problem z OS/2 polega na
tym, ze jak on pojdzie, to juz idzie... i tak kilka lat... chyba ze
cos namieszasz.

>Moze by tak ktos napisal o jakims ciekawym oprogramowaniu pod ten system

Co znaczy ciekawym? Tu ludzie uzywaja po kilka lat tego samego, bez
wzgledu na zmieniajace sie wersje, upgrejdy, itp. Jak sie czlowiek
przyzwyczai, to go konmi nie oderwiesz.

>i wczym ten system przewyzsza inne ( nie mam na mysli porownania z Linuxem bo ten chyba
>jest bezkonkurencyjny )

OS/2 w niczym nie przewyzsza innych, jest nudny jak flaki z olejem.
Czasami jak chce sie rozerwac czytam sobie news.win95, wtedy mam
zabawy po pachy. Zreszta po co mam dawac przyklady, sami poczytajcie.
A jesli chodzi o Linuxa, ciezko powiedziec. Kiedys z ciekawosci
zainstalowalem go i bylem pod wrazeniem... Tysiace komend przy
starcie, logowanie z tajemnymi haslami, cos z magii, cos z
czarnoksiestwa, jak film z archiwum "X". Popatrzylem, poklikalem i
wrocilem do OS/a, bo ten i po polsku i jakis taki blizszy sercu.

>Przepraszam tych wszystkich ktorych urazil moj post, ale taka jest chyba
>prawda.

Jestem chrzescijaninem, wiec dla mnie prawda jest Jezus. Jesli chcesz
mozemy o Nim porozmawiac ;-)

>Ja musze poiedziec ze w ciagu 2 dni udalo mni sie sciagnac z roznych
>serwerow ftp okolo 2.1 Gb roznych uzytkow a byly tam nawet gry nie
>zdaylem tylko ich jeszce obejrzec moze ktos by napisal cos ciekawego.

Ja mam tylko 1,2 Gb twardego... i malo czasu, ale jak cos ciekawego
wybadasz, to napisz. Poki co uzywam podstawowego zestawu programow. A
chetnie zainstalowalbym w swoim OS/2 v.3 taki pasek jak ma v.4, jesli
ktos wie jak to zrobic i co zainstalowac (oprocz Merlina -
oczywiscie!) to prosze o kontakt. Bo v. 4 mam, ale piracka a v.3
oryginalna, uzywam v.3, bo nie godzi sie piracic OSem.

>Jeszcze raz sorry ale chcialbym sie czegos dowiedziec na temat tego
>systemu, a nie tylko jak zmienic kalwiature na polska bo to chyba mozna
>przeczytac w jakims nawet nie super tajnym helpie.

System jest prosty jak bulka z maslem. Masz ikonki i ciagasz je tam i
nazad. A jak ci jakas nie pasi to chop ja na niszczarke i tyles ja
widzial. A problem z klawiszami to dalej mam i nie wiem jak to zrobic,
zeby mi cyferki w numerycznej zawsze dzialaly, bo ni chce mi sie
numlocka za kazdym razem wciskac.

>Do uslyszenia w niedlugim czasie.

Czesc. Jak ty wlasciwie masz na imie?

Piotr Kuriata