Re: Problem z wydrukami

Autor: Andrzej Pieta (ap_at_koszalin.tpnet.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:46:11 MET

On Mon, 15 Mar 1999, Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Hmm, bede teoretyzowal, poniewaz nie mam takiej drukarki i sie na tym nie znam :)
> Czy nie masz gdzies ustawionej przypadkiem opcji invert? Czy probowales drukowac w
> trybie tekstowym, nie grafizcnym? Byc moze problem lezy w samej drukarce
> (sprzetowo)?
Drukowalem tekstowo, z innego peceta i wszystko jest dobrze. Mozna
stwierdzic z cala stanowczoscia, ze drukarka jest sprawna.
Sprawdze jeszcze te opcje invert. Moze co nakaszanilem i nie pamietam :-(.
Jeszcze jedna uwaga. Nie wiem jaki wplyw ma instalacja programu.
Ale kojarze swoje problemy z instalacja BlueCAD'a z plyty Aplications
Sampler dostarczanej razem z OS/2. Moze on podmienia jakas biblioteke,
chociaz pod OS'em jeszcze nie spodkalem sie z taka instalacja, ktora
by ingerowala tak dalece w system.

                        Pozdrowienia
                                Andrzej
OS / 2 > Win ^ 95