firewall

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 14:40:32 MET

czesc,

chcialbym podziekowac za odpowiedz na moja prosbe lecz wciaz mecze sie
z tym. jednak odnotowalem pewne sukcesy, otoz zainstalowalem i
uruchomilem SFire (niedawno pokazal sie na hobbesie) jednak wciaz nie
moge ruszyc injoya.

jezeli ktos z was uzywa injoy firewall lub injoy gateway, bardzo bym
prosil o podeslanie mi nastepujacych plikow: PROTOCOL.INI oraz
GATEWAY.CF, musze wreszcie ustalic co robie zle.
ewentualnie ja moge podeslac swoje, jezeli ktos sie wstydzi :).

z gory dziekuje!

have nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_main.mkr.net.pl