Nowy EnterCD

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 15 Mar 1999 - 17:42:46 MET

Tak więc nowy EnterCD już w kioskach, na nim kącik TeamOS/2. Czy coś szczególnie
nowego? Tak :) Dokładnie rzecz biorąc alpha prostego installera (made by me :) Mam
nadzieje, ze bedzie u wszystkich dzialac :)

Jak na alphe przysatlo, nie obylo sie bez wpadki :) Najwieksza wpadka dotyczy
wstepniaka. Teraz wytlumaczenie, bo czuje sie winny :) Wstepniak, jak sie pewne
wiekszosc z Was domysli byl roboczy na czas robienia programu. Po dostarczeniu
materialow do redakcji, wstepniak doslalem poczta. Niestety, poniewaz Team wtedy
nie dziala, slalem z mailera ojca, z jego sygnaturka :) I tak: w pliku wstep.txt czytanym
przez installer wystepuje poczatek od wstepniaka roboczego, nastepnie tresc maila i
dopiero wstepniak wlasciwy. Natomiast w stronie html do normalnych stron entera na cd
wstepniak jest porzadnie obrany ze wszystkich niedogodnosci. Wypda jedynie na to,
ze jest autorstwa mojego ojca (AJP), co nie jest prawda :) NA szczescie mail jest
wlasciwy :)

Troche szkoda, ze czlowiek doklepujacy CD wlasciwy wstepniak umiescil w HTMLu, a
we wstep.txt nie. Coz, wiekszosc winy po mojej stronei - za co wszystkich przepraszam.

Druga wpadka: strony entera na CD sa w ISO, natomiast installer w latinie. Installer czyta
pliki file_id.diz, ktore niestety zostaly przekonwertowane przed umieszczeniem w
HTMLu (wydaje mi sie to troche nielogiczne - robota na okolo). Niestety w skutek tego
w opisach programow w installerze nie ma polskich liter...

To by bylo na tyle. Niebawem na Teamie znajdzie sie pelny spis zawartosci OeSowej
CD. Zycze milego uztkowania :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl