Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 14:31:17 MET

On Fri, 5 Mar 1999 13:01:59 +0100 (CET), Leszek Gerwatowski wrote:

>Np. W Debianie (a jest to dystrybucja dbająca najbardziej o to żeby wszystko w
>niej było oparte nalicencji GPL) jest obecnie ponad 2500 pakietów. A biorąc pod
>uwagę to że jest ot tylko część tego co jest GPL a są jeszcze programy
>komercyjne itp to myślę że wszystkich aplikacji jest kilka razy tyle. A jeszcze
>biorąc pod uwagę że właściwie większość dużych firm (oczywiście oprócz M$ :-) )
>albo właśnie robi wersje linuxowe swoich produktów albo właśnie będzie robić to
>wygląda o naprawdę imponująco.

Linux ma to do siebie, ze pisza pod niego duzo freeware'u. 2500 pakietow nic w
przypadku tego nie oznacza - pytanie, jakie to sa pakiety.... A co do komercyjnych
producentow - poczekamy, zobaczymy. Niewykluczone, ze wypuszcza cos z wielkim
hola, a pozniej nie wypuszcza juz zadnej wersji...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1