Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 14:50:26 MET

In article <199903051332.OAA23658_at_polonez.man.lodz.pl>, Lech Wiktor Piotrowski
wrote:
>Linux ma to do siebie, ze pisza pod niego duzo freeware'u. 2500 pakietow nic w
>przypadku tego nie oznacza - pytanie, jakie to sa pakiety....

Tak? To napisz może te 2500 pakietów i to DOBRZE (bo one są dobre - mam serwery
WWW, poczty, dialup itp, które mają uptime ponad rok a miałyby i większy ale
trzeba było je przenieść w nowe miejsce. Kolega wprawdzie proponował żeby
ratując uptime zrobić to przy włączonym komputerze i niesionym obok UPS-ie ale
:-)))) ). A jeśli chodzi literalnie o to jakie to zapraszam na www.debian.org

A tak wogóle to pzreczytaj sobie mojego siga - pierwsza linijka to wypowiedź
jednego z szefów M$ a druga to skądś ściągnięta riposta.

> A co do
>komercyjnych producentow - poczekamy, zobaczymy.

Dokładnie ale sam Linux pokazuje że naprawdę może być coś dobrego GPL-owego a
nie tylko komercyjnego.

>Niewykluczone, ze wypuszcza
>cos z wielkim hola, a pozniej nie wypuszcza juz zadnej wersji...

Jak wyżej.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"Good programmers won't code for free so Linux cannot be good
-- just like Van Gogh could not have been a good artist."