Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 12:44:21 MET

In article <199903041600.RAA02088_at_polonez.man.lodz.pl>, Lech Wiktor Piotrowski
wrote:

>Pewnie jestem niezorientowany, ale ile aplikacji???

Np. W Debianie (a jest to dystrybucja dbająca najbardziej o to żeby wszystko w
niej było oparte nalicencji GPL) jest obecnie ponad 2500 pakietów. A biorąc pod
uwagę to że jest ot tylko część tego co jest GPL a są jeszcze programy
komercyjne itp to myślę że wszystkich aplikacji jest kilka razy tyle. A jeszcze
biorąc pod uwagę że właściwie większość dużych firm (oczywiście oprócz M$ :-) )
albo właśnie robi wersje linuxowe swoich produktów albo właśnie będzie robić to
wygląda o naprawdę imponująco.

>No wlasnie - polemizowalbym. Ale jest to moje wlasne, subiektywne zdanie.
>Poczekamy, zobaczymy.

Dokładnie.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"The day Micro$oft makes something that doesn't suck
 is probably the day they start making vacuum cleaners"