Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 14:29:09 MET

On Fri, 5 Mar 1999 08:30:36 +0100 (CET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>on sie faktycznie rozpedza. o ile jeszcze dwa lata temu bylo niemalze
>wstydem
>przyznanie sie ze jakas firma uzywa linuxa (przeciez to darmowe, czyli
>do
>kitu), to teraz takie przyznanie sie jest zwyczajna sprawa. tak samo
>zwyczajna jak przyznanie sie do uzywania netware, solarisa czy innych
>bardziej wisielczych rzeczy niekiedy mylnie nazywanych systemami :)

Owszem - nie neguje tego. Jednak uwazam (i tu moge sie mylic), ze tepo, w jakim sie
rozwija, przy takim nakladzie marketingu (jest o nim niemal tak samo glosno jak o
Windows 95 w momencie wyjscia), wskazuje na to, ze ma on po prostu teraz swoj czas
(jak napisal Timur Tabi). A ten czas moze sie wkrotce skonczyc na rzecz czegos
lepszego, mogacego zastapic Windows (nie oszukumy sie, ale Linux ma jeszcze
daaaaleka droge do przybrania takiej postaci, aby mogl windows zastapic)...

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1