Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 05 Mar 1999 - 08:16:34 MET

Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> No wlasnie - polemizowalbym. Ale jest to moje wlasne, subiektywne zdanie.
> Poczekamy, zobaczymy.

on sie faktycznie rozpedza. o ile jeszcze dwa lata temu bylo niemalze
wstydem
przyznanie sie ze jakas firma uzywa linuxa (przeciez to darmowe, czyli
do
kitu), to teraz takie przyznanie sie jest zwyczajna sprawa. tak samo
zwyczajna jak przyznanie sie do uzywania netware, solarisa czy innych
bardziej wisielczych rzeczy niekiedy mylnie nazywanych systemami :)

--