Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 16:52:26 MET

In article <199903031459.PAA21626_at_polonez.man.lodz.pl>, Lech Wiktor Piotrowski
wrote:
>Heh, ja dosyc sceptycznie podchodze do Linuxa - a w zasadzie do atmosfery w
>okol niego. Byc moze moje przewidywania nie sa sluszne, ale Linux ma po prostu
>swoj czas - niebawem znowu ucichnie. Przy takim nakladzie marketingu, jaki
>poszedl na linuxa (w sumie, pod wzgledem artykolow itp. byl chyba porownywalny
>do Windows), formy powinny sie az rwac do robienia pod niego softu. Trwa to
>juz ponad 1.5 roku i na razie efekty srednie

Ładne mi efekty średnie! Na OS/2 nigdy nie było tyle aplikacji i tyle dużych
firm nie pisało swojego oprogramowania. A pociąg dopiero się rozpędza.

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"The day Micro$oft makes something that doesn't suck
 is probably the day they start making vacuum cleaners"