Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 15:58:17 MET

On Wed, 3 Mar 1999 13:00:44 +0100 (CET), Adam P aszczyca wrote:

>Leszek Gerwatowski napisa (a):

>Mam cich nadziejŕ, e nie oznacza to takiego uwalenia linuxa jak siŕ to
>uda o IBM-owi z OS/2....

Heh, ja dosyc sceptycznie podchodze do Linuxa - a w zasadzie do atmosfery w okol
niego. Byc moze moje przewidywania nie sa sluszne, ale Linux ma po prostu swoj czas
- niebawem znowu ucichnie. Przy takim nakladzie marketingu, jaki poszedl na linuxa (w
sumie, pod wzgledem artykolow itp. byl chyba porownywalny do Windows), formy
powinny sie az rwac do robienia pod niego softu. Trwa to juz ponad 1.5 roku i na razie
efekty srednie - ale dobrze dla nas - jak wychodza sourcy, to bardzo szybko dostajemy
porty na OS/2 (vide Hexen)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl