Re: cos ciekawego i niepokojacego

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_cs.tg.com.pl)
Data: Wed 03 Mar 1999 - 16:48:28 MET

In article <36DD18FA.76FB8484_at_waw.pdi.net>, Adam Płaszczyca wrote:

>Mam cichą nadzieję, że nie oznacza to takiego uwalenia linuxa jak się to
>udało IBM-owi z OS/2....

Linuxa to IBM nie ma jak uwalić bo Linux nie jest własnością IBM. OS/2 to oni
sami tworzyli i mieli/mają nad nim pełną kontrolę ale jak mieliby niby
powsyrzymać wszystkih Linuxowców od pisania w C? :-)

--
|Leszek Gerwatowski|    _/_|_\
"The day Micro$oft makes something that doesn't suck
 is probably the day they start making vacuum cleaners"