Re: Ludzie - pomocy !

Autor: Adam Płaszczyca (_555_at_irc.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 19:23:59 MET

Highlander napisał(a):

> No więc zrobiłem tak jak piszesz i stała się dziwna rzecz. System
> startował tylko minute i kilka sekund. Przy tym sterowniku IBM1S506
> faktycznie trochę sie zatrzymał ale tylko na chwilę.
> Ponownie wystartowałem bez naciskania Alt-F2 i znów ponad 5 minut.
> Znów z Alt-F2 i ponownie minuta. O co tutaj chodzi, i w jaki sposób
> mam się dowiedzieć co tak wpływa na system.

Prawdopodobnie jakis bus mastering albo cos innego i sie sterowniik
wiesza (konkretniej czeka na sprzet i robi to zdecydowanie za długo).
Niestety nie mam pomysłu co może to być.

> Podeślij jak możesz, ale pytanie - czy to są jakieś uniwersalne
> sterowniki ? Dlaczego orginalne dostarczane przez producenta działają
> tak marnie ?

A zobacz na datę wypuszczenia Warpa 4. 1996... No właśnie to było trzy
lata temu.
Złóż sobie komputer z 3 letnich części i nie będziesz narzekał.
A że nie ma dobrych sterowników do warpa do obecnego sprzętu? Cóż, OS/2
siedzi głównie na serverach i w bankomatach (tudzież w paru innych
ciekawych miejscach - n.p. w maszynkach do tłoczenia i kopertowania kart
kredytowych czy w komorach klimatycznych). Ale tam nikt nie wymaga super
grafiki. A producenci nie czując potrzeb konsumenta olewają ten rynek
:(((.

--
    /_  _______      Adam Płaszczyca (+48 601) 829697