Re: Ludzie - pomocy !

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 21 Feb 1999 - 17:23:48 MET

On 21 Feb 1999 09:30:57 +0100, infokub_at_nw.pp.com.pl (Leszek Kubrak)
wrote:

>Nie jest to normalne. Spróbuj przy starcie systemu, w momencie gdy pojawi
>ci się OS/2 w lewym rogu ekranu, nacisnąć Alt-F2. Na dole ekranu będziesz
>miał wyświetlane nazwy aktualnie ładowanych sterowników. Zobaczysz co tak
>długo zwisa. Jeżeli to będzie IBM1S506 (sterownik dysków, to spróbuj wyłączyć
>CD-ROM podpięty do karty muzycznej.

No więc zrobiłem tak jak piszesz i stała się dziwna rzecz. System
startował tylko minute i kilka sekund. Przy tym sterowniku IBM1S506
faktycznie trochę sie zatrzymał ale tylko na chwilę.
Ponownie wystartowałem bez naciskania Alt-F2 i znów ponad 5 minut.
Znów z Alt-F2 i ponownie minuta. O co tutaj chodzi, i w jaki sposób
mam się dowiedzieć co tak wpływa na system.

>Jeżeli chodzi o kartę graficzną, to przejdź na sterowniki GRADD. Załatwi ci to
>wszystkie problemy związane z grafiką. Mogę je podesłać na priv (około 1.2 MB).

Podeślij jak możesz, ale pytanie - czy to są jakieś uniwersalne
sterowniki ? Dlaczego orginalne dostarczane przez producenta działają
tak marnie ?

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com