Re: Ludzie - pomocy !

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 10:15:40 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> Prawdopodobnie jakis bus mastering albo cos innego i sie sterowniik
> wiesza (konkretniej czeka na sprzet i robi to zdecydowanie za długo).
> Niestety nie mam pomysłu co może to być.

na pierwszej dyskietce do fixpaka jest pelny opis wszystkich pakietow,
m.in. ibm1s506 . jest tam wyjasnione jak sie pozbyc bus masteringu.

> A zobacz na datę wypuszczenia Warpa 4. 1996... No właśnie to było trzy
> lata temu.

a winda NieTe nadal probuje warpa dogonic :)

co do reszty CIACH niestety prawda.

> Złóż sobie komputer z 3 letnich części i nie będziesz narzekał.
> A że nie ma dobrych sterowników do warpa do obecnego sprzętu? Cóż, OS/2
> siedzi głównie na serverach i w bankomatach

do bankomatow teraz....... a zreszta zajrzyjcie
http://www.teamos2.org.pl/bankomat.jpg

juz mozesz plakac ze smiechu :)

--
 /===================================\    oOOo    W temperaturze zera