OS/2 i NetDDE

Autor: Grzegorz Tkocz (kota_at_infomark.com.pl)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 22:32:13 MET

Witam.

Poszukuję odpowiedzi na pytanie jak w temacie. Konkretnie
muszę umozliwić komunikację między dwoma programami:
jeden chodzący tylko pod Win95/NT i drugi pod OS/2 konkretnie WARP 3.
Dysponuję dobrym pakietem NetDDE pod WinNT, niestety
nie wiem czy istnieje wsparcie ze strony OS/2. Obecnie prubuję
uruchomić standardowe NetDDE dostaczane przez Microsoft z Win3.11 pod WinOS
ale
nie wiem czy to pójdzie. Jeżeli ktoś z szanownych Listowiczów
przerabiał już ten problem i może służyć radą lub po prostu wie że tego się
nie da zrobić to bardzo proszę o (p)odpowiedź.

Grzegorz Tkocz

kota_at_infomark.com.pl