Re: Wiatrak na procesorze i OS/2

Autor: kyna (kyna_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Feb 1999 - 00:00:26 MET

przepraszam wszystkich ktorzy sie spocili i pip na mnie...
bede raczej czytal...

BTW to warpa terz mozna latwo powiesic...i nie trzeba do tego exela...

co do markowych komputrow to moze ktos pamieta deskpro 450XL, albo ibm
130...stawialem na tym windy98 i jakos sie nie wywalalo na lekkiej
exploatacji...do konca ne rozumiem panow ktorzy zjeb....li mnie za to ze
staje po stronie (teoretycznie) wind...naprawde to chiba nie za bardzo
ma sens, bo ewangelista to przeczyta i powie ci pecetowcy to maja
problemy... ;:)

co do warpoa 2000 to bylo pytanie, nie zart...posiadam kupione dwa warpy
(3 i 4) i sa to bardzo ciekawe systemy i moze sie czepiam ale ibm
powinno cos zrobic dla potencjalnego uzytkownika (np. mnie) a nie
zostawiac go w sumie na lodzie..(chichi___ mam maszyne ale bez
systemu...to wcale nie jest smieszne bo chcialbym zobaczyc warpa ktoryby
wykorzystywal sprzet w miare jego mozliwosci...ale sie moze nia znam
::(( )

no to siema...KYNA